perfectlies

- my life, your entertainment

they would love to see me fall

Kategori: Allmänt

Dålig uppdatering igen, men fick världens migrän-anfall på kvällen på alla hjärtans dag. Andra alla hjärtans dag på tre år som jag fått migrän. Inte helt okej. Så låg hemma helt däckad hela dagen igår så orkade inte uppdatera någon gång. Idag tog jag mig iväg till skolan på två lektioner, skrev prov på ena lektion vilket hade kunnat gått betydligt bättre, menmen! Får se hur det går sen. 

Nu sitter jag hemma och väntar på att älsklingen ska komma hem så jag får pussa på honom haha! Han är iväg på möte och jag sitter och har tråkigare än vanligt. Då är det illa. Ska dra igång ett avsnitt av Glee och dricka mitt te i alla fall, mys! 

Skriver när jag känner för det, vilket inte händer så ofta ;) cheers!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: