perfectlies

- my life, your entertainment

random list 'cause I'm bored.

Kategori: Allmänt





› 5 saker som gör dig glad just nu:
Jag har en fin pojkvän, jag fyller 18 om 48 dagar, jag fick nyss en energidricka (♥), jag har nyligen flyttat in med my bby i arboga, det är snart sportlov!
› 5 saker som du inte klarar dig utan: Saker.. hm, mobil, läppsyl, dator, kontaktlinser och kläder.
› 5 saker som alltid finns i din väska: Parfym, ipod, hörlurar, p-piller, pincett.
› 5 länder du skulle vilja besöka: Spanien, Grekland, Irland, Thailand och New Zealand.
› 5 favorit-skowebshopar: Scorett, Heppo, Adidas, sen vettefan.
› 5 favoritserier: The vampire diaries, 90210, Gossip Girl, Two and a half men, Walking Dead.
› 5 framtidsdrömmar: Jobba med något som jag verkligen vill hålla på med, gifta mig i en stor vit underbar klänning, ha en fet walk in closet, fortfarande vara tillsammans med mitt fina hjärta, ha två barn - en kille och en tjej. (Väldigt avlägsna drömmar dock!)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: