perfectlies

- my life, your entertainment

i predict an earthquake

Kategori: Allmänt

Nu är det såhär att om 7 veckor och en dag så fyller jag 18 år, det vill säga om 50 dagar, awesooome! Faktiskt inte så jättelångt kvar nu ;) Sååå, när jag är 18 då. Dom flesta brukar prata om att flytta hemifrån, det har jag redan gjort. Eller så är det körkort, vilket jag knappt börjat med. Eller så är det helt enkelt att kunna köpa cigg och gå på krogen. För mig, räcker det med att veta att jag kan göra allt det där. Längtar efter att räknas som "vuxen" när det gäller vissa saker. Hatar att vara 17, verkligen mellanålder, finns inget bra med den åldern. Menmen, snaaart 18 år i alla fall, sjuuukt skönt! 

Aye ska ta min huvudvärk och gräva ner mig någonstans, cheers ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: