perfectlies

- my life, your entertainment

I don't give a shit, no one else can have you

Kategori: Allmänt

Pluuuuuuuuuugg. Fast har jag börjat? Oj nej just det! Det glömde jag, ja. Ska läsa igenom lite frågor och inse att jag inte fattar något och sen hade jag tänkt ge upp, lät asbra! Prov om EU imorgon, samhäll alltså. Det ämnet kan vara något av det tråkigaste som finns och jag vill verkligen inte göra det. Menmen, skönt att bli av med det så man vet om man får ig eller inte I guess. Enda positiva. Efter skolan hoppas jag att jag åker till Örebro för att hämta min telefon som varit på lagning eftersom det inte blev så idag. Hamnade på dollarstore och fastnade där ett bra tag så hann inte in till örebro innan dom stängde. Blev istället att åka hem till götlunda för att packa kläder och lite smågrejer och ta med till lägenheten. Äntligen mer kläder ♥

En annan helt random sak - jag blir så jävla förbannad på att jag ALLTID lyckas dra sönder vartenda jävla halsband jag har. Det är så äckligt tomt på min hals nu för tiden, och nog fan är jag för snål för att köpa ett just för att jag lyckats dra sönder dom senaste fem st jag fått/köpt. Allt jag vill ha är ett simpelt jävla halsband, sådär perfekt långt för att kunna ha dygnet runt och aldrig behöva ta av sig för att det är omöjligt att det trassar in sig i något. Sådär perfekt som ligger sjukt snyggt lite ovanför brösten. Med ett simpelt jävla smycke, ett litet hjärta eller vad fan som helst. Damp, ja. Hahaha jag stör mig verkligen på småsaker, så trött! Nej fy, får jag inget halsband när jag fyller år om två månader går jag i strejk. :)) 

Anyways, asmoget damp inlägg men är så irriterad så var verkligen tvungen att klaga på något. Och just halsband har jag verkligen psyk över just nu. Verkligen ha-begär på varenda halsband jag ser i princip, kaos. 

Meeenmen, nu har jag slösat "värdefull pluggtid" som ändå aldrig hade utnyttjats till att plugga. Ciao!


Bjuder på en gammal tattarbild, mest för att jag har halsband där.
Det där har jag dock inte dragit sönder. Lämnade bara tillbaka det till ägaren.
(Rättare sagt slängde ägaren.)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: