perfectlies

- my life, your entertainment

don't worry about a thing

Kategori: Allmänt

Med risk för kommentarer från oroliga människor går jag ut här med att imorgon börjar jag med att byta ut vissa måltider mot Nutrilett shakes. Inte i första hand för att gå ner i vikt. Utan för att jag äter för mycket och för ofta. Istället för att gå och småäta så går jag då och tar en shake. Kommer inte fortsätta med det länge så jag behöver inte höra något om att jag kommer förstöra kroppen då jag är såpass ung och redan är smal, utan jag ska bara fortsätta tills jag inte känner suget för att småäta hela tiden. Och som sagt, inget är för att gå ner i vikt och bli smal som en pinne. Småätandet mår inte min kropp bra av så behöver lägga av med det. 

Men vi får se hur det går för mig, beror helt på hur envis jag kommer vara haha! Uppdaterar er någon annan gång om hur det gått för mig. Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: