perfectlies

- my life, your entertainment

makes no sense

Kategori: Allmänt

Okej blogg.se... Okej.
 


10 Sanningar om mig! (bara för att jag inte kan sova)
 

1. Jag har sjuka sömnsvårigheter.
2. Jag pratar i sömnen.
3. Jag vet inte hur jag ska klara av skolan.
4. Jag har gått upp i vikt och behöver gå ner.
5. Jag är livrädd för att åka på studenkryssningen då jag är rädd för båtar och vatten.
6. Jag är galet beroende av cola.
7. Jag älskar kvalitetstid med mig själv till viss del.
8. Jag vill ha en son som heter Liam och en dotter som heter Naomi när det är dags för barn, vill dock inte föda så jag vet inte hur det ska ska gå till.
9. Jag har no clue om vad jag ska göra efter studenten.
10. Jag ser allt i svart eller vitt, allt eller inget. Vilket jag försöker ändra på!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: