perfectlies

- my life, your entertainment

insomnia

Kategori: Allmänt

Hallu! Sjukt irriterad just nu vilket kommer leda till ett drygt inlägg på bloggen och det är såna stunder man ska hålla sig ifrån att blogga. Men ja, det blev inte så. 
 
Ligger i sängen och har försökt sova i tre timmar nu, totalt omöjligt. Är så sjukt trött och har legat i sängen utan minsta lilla distraktioner och försökt somna, men det går inte. Brukar alltid skylla mina sömnproblem på datorn och mobilen, men ikväll stängde jag av datorn vid 23 och stängde av ljudet på mobilen och la undan den, så nope. Inga störningar därifrån. Har sagt det förut och jag säger det igen, det är inte normalt att inte kunna sova när man är såhär trött. Fick ett tips från en kompis om receptfria sömntabletter som tydligen ska funka jättebra. Dom hjälper enbart för insomningsproblem vilket är det jag har så. När jag väl somnar så sover jag hur bra och djupt som helst, nästan lite väl djupt ibland! Frågan är om man ska våga sig på att testa och se om dom funkar. Vad som helst skulle vara bättre än det här. 
 
Just nu är jag bara grymt förbannad och stör mig på att jag inte kan sova. Fryser som en jävla idiot och behöver någon som värmer mig. Behöver någon som bara håller om mig. Då skulle jag kunna somna. 
 
Menmen, ska fortsätta vara sur och försöka somna I guess. Ciao.

Kommentarer

  • Fredrika säger:

    Vad heter tabletterna? Jag skulle också behöva :b

    Svar: Baldrian-Dispert heter det som min kompis testat, sen har min pappa testat något som heter Valeriana också :) så vet inte riktigt vilket jag ska testa :p
    Johanna

    2012-12-06 | 06:01:21
    Bloggadress: http://Fredrikalidman.blogg.se

Kommentera inlägget här: