perfectlies

- my life, your entertainment

have faith in me

Kategori: Allmänt

Hemma i arboga igen efter en skön helg i örebro! Åkte dit i fredags för att tatuera mig och har nog aldrig varit så nervös över något i hela mitt liv! Men det var inte så himla farligt, revbenen ska juh vara ett av dom värsta ställena att tatuera och visst gjorde det ont, men inte alls så ont som jag trodde att det skulle göra. Grymt nöjd i alla fall, har gått och kollat på tatuerigen varje chans jag fått hela helgen, så underbart! Efter nästan två års längtan så sitter äntligen citatet "Have Faith In Me" på min kropp! Åhå så himla glad!
 
Sen har jag spenderat helgen med världens finaste och bästa pojke, alltid lika underbart! Sen idag åkte jag hem, vilket var hemskt, men vi ses igen på tisdag så det är ingen fara ändå.
 
Nu ska jag myyysa för mig själv, tjululu!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: