perfectlies

- my life, your entertainment

liten och obetydlig, tråkig tbh

Kategori: Allmänt

Jag vill ha något nytt. Jag vill ha förändring, något annorlunda. Är så sjukt sugen på att klippa mig, färga håret, pierca mig, nya hål i öronen, tatuera mig, vad som helst. Känner mig "vanlig" med mitt utseende nu, och det är så sjukt tråkigt! Liten och obetydlig. Jag har alltid varit en person som vill sticka ut, vara annorlunda. Vill inte vara som alla andra och se ut som alla andra. Men senaste tiden har min klädstil, sminkning, frisyr och allting varit så "vanligt", som vem som helst. Och jag är trött på det! Vill byta ut hela min garderob och bara köpa nytt! Vill få tillbaka "min" stil.

Sjukt ändå hur man kan påverkas av andra och nästan känna sig tråkig i jämförelse.

Nej, snart kommer lönen och då jävlar ska håret klippas och färgas i alla fall till en början!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: