perfectlies

- my life, your entertainment

I can say I'm finally over you

Kategori: Allmänt

Åh, jag har blivit totalt värdelös på att blogga. Förlåt till alla som bett mig uppdatera som jag har lovat utan att göra det sen haha! Men jag har jobbat för fullt senaste veckorna, har blivit 7 dagar i veckan vissa gånger. Sen resten av min lediga tid har jag försökt spendera så mycket tid som möjligt med vänner. Lovet är snart slut och jag vill ta vara på all ledig tid så gott det går. Vilket jag tror att alla kan förstå ändå! 

Men annars då? Livet rullar på som det ska och allt går åt rätt håll igen just nu. Man måste falla till botten ibland för att kunna stå upp och gå vidare. Men allting vänder, allting blir bättre igen. Bara man har tålamod. För exakt en månad sen idag trodde jag aldrig att jag skulle vara där jag är idag. Det var då jag föll tillbaka och allt blev tungt igen. Men bara 2 veckor senare så vände allt igen, det har gått snabbt. Jag kan nu ärligt säga att jag kommer aldrig falla tillbaks igen. Jag ser inte tillbaka, jag ser framåt. Jag ser fram emot vad som kommer hända härnäst och jag längtar till det också. Men jag tar dagarna som dom kommer, det som händer - det händer. Ingen idé att oroa sig för framtiden än så länge. Så länge jag vet vad jag vill och vad jag strävar efter så spelar resten ingen roll. 

Sen börjar skolan på tisdag igen också. Är verkligen inte redo för att börja skolan igen, mitt lov har gått alldeles för fort och jag har inte hunnit med allt jag planerade, långt ifrån. Vissa saker har jag hunnit med, vissa har jag ångrat, vissa har varit underbara. Början av mitt lov var så spårat. Det var fylla hela tiden, jag gick ut på krogen och levde livet med mina underbara flickor varje chans jag fick. Men något ändrades och jag bytte umgängeskrets. Började gå ut med andra vänner och tappade bort mina fina flickor i vimlet. Kändes som att jag skulle fastna där i dimman så fick bli lugnt ett bra tag, sen började jobbet och allt lugnade ner sig. Dock finns det en speciell kväll jag gick ut som jag är så himla glad över, hade jag inte gått ut den kvällen med just dom människorna hade allting varit helt annorlunda just nu. Kommer alltid vara sinnessjukt glad över den kvällen, även om den egentligen var lite smått misslyckad eftersom jag försvann i vimlet hela tiden hahah! 

Åh, jag bara svamlar på! Men slutsatsen nu då - mitt lov har varit helt underbart. Speciellt dom senaste veckorna. Jag längtar verkligen inte tills skolan börjar, men jag får i alla fall spendera varje dag med mina fina flickor igen då så lite positivt finns det i det hela i alla fall. 

Nu ska jag mysa med mig själv i min ensamhet och sakna en fin person lite smått sådär, puss! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: