perfectlies

- my life, your entertainment

där jag hänger min hatt

Kategori: Allmänt

Underbar kväll igår, beach rock i köping och fick se älskade Norlie & KKV live! Sjukt bra killar och jag dog lite smått, ont i halsen idag men det är det värt! Freakade ur ungefär lika mycket som jag trodde att jag skulle, fick tillochmed tårar i ögonen när dom började spela "Där jag hänger min hatt", skrek rakt ut och höll på att börja grina, det är nice! Lite lagom flumm tjej sen. Låg på en gräsmatta, kollade på stjärnorna och kände basen pulsera i kroppen när Maskinen spelade. Blev genomblöt av gräset bara för att det var tydligen jättekul att kittla mig eftersom jag är så sjukt kittlig. 

Kort sammanfattning - bästa Norlie & KKV, grymt sällskap, underbar kväll! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: