perfectlies

- my life, your entertainment

you need to slow down every once in a while sometimes

Kategori: Allmänt

Sjukt längesen jag uppdaterade nu. Men har inte mycket inspiration att skriva som vanligt, hah! Haft påsklov sen en vecka tillbaka i alla fall, gryyymt skönt! Har hunnit fyllt 18 och haft en 18-årsfest som var lite sisådär men kul ändå!

Ganska händelselöst lov hittills, inte orkat göra så mycket. Plockat lite smått inför flytten och så, annars mest tagit det lugnt och försökt vilat upp mig. Sökt sommarjobb har jag också gjort, men ska söka några till och hoppas på det bästa. Cash is king!

Just nu sitter jag nyduschad och hade tänkt dra igång någon serie eller en film och mysa med mig själv, haha! Love ♥


-old pic-

Kommentarer

  • Arturs säger:

    Aww fin din bild o blogg;-)

    2012-05-05 | 08:28:46
  • Johanna säger:

    Tack! ;D

    2012-05-05 | 13:50:09
    Bloggadress: http://perfectlies.blogg.se/

Kommentera inlägget här: