perfectlies

- my life, your entertainment

where the hood at?

Kategori: Allmänt

Segaste dagen på länge. Tänkte dra till skolan, men vaknade inte ens imorse. Kände mig helt nerdrogad. Låg kvar i sängen tills klockan två sen orkade jag mig upp. Fixade allt skit som skulle fixas. Sen fixa till mig så jag ser lite mer normal ut, sen blir det snart att åka in till arboga och sova hos bby ♥ I actually miss him a lot.

Imorgon blir det att kämpa mig iväg till praktiken trots smärtan i ryggen/njurarna eller vart fan det nu sitter. Får leva på alvedon och ipren hela dagen så ska det nog funka.


Cheers!


You're better than drugs
Your love is like wine
Feel you comin' on so fast
Feel you comin' to get me high
You're better than drugs
Addicted for life
Feel you comin' on so fast
Feel you comin' on to get me high

Feel you when I'm restless
Feel you when I cannot cope
You're my addiction, my prescription, my antidote
You kill the poison
Ease the suffering
Calm the rage when I'm afraid
To feel again
How can I tell you just all that you are
What you do to me

Feel your every heartbeat
Feel you on these empty nights
You're the strength of my life ♥



Btw kul grej, sitter inne på min spotify och lyssnar på musik, sen kommer det upp "Spotify has been paused because your account is used somewhere else." Aja whatever, startar igen, sen får jag sms av Domme där det står "Min tur ffs", well yeah ;o

Kommentarer


Kommentera inlägget här: