perfectlies

- my life, your entertainment

i'm starting over, this is my life

Kategori: Allmänt

Inköp och varuhanterings uppgift - check!
Personligt brev på psykologin - check!
Samhällskunskaps uppgift om demokrati och diktatur - check!

Slänga sig direkt in på argumentations arbetet i engelskan eller vänta med det? Nejfan, inge mer plugg nu på ett tag. Helt slut. Färga syrrans hår, sen sova. Sounds like a plan to me.



I'm not a perfect person,
There's many things I wish I didn't do,
But I continue learning


Vem jag är, eller vad jag var. Lyssna vad jag säger, för texten här är bara jag.
Människor förändras, och likaså gör jag. Fast jag vill påstå att jag förändrats till det bättre. Senaste tre månaderna har jag tagit tag i mitt liv, bit för bit. Sagt upp kontakten med en del personer som bara dragit ner mig. Lagt av med allt dumt jag gjorde under en liten period. Tagit tag i skolan under den korta tid jag gått hittills. Mycket har förändrats. Mitt psyke har stärkts och jag skulle vilja säga att jag har blivit självsäkrare. Självklart går det i perioder, precis som allt annat. Men jag känner mig så mycket bättre nu än jag gjorde för fyra-sex månader sen. Jag tål mer, jag kan acceptera saker jag förut inte kunde stå ut med. Jag tar tag i saker istället för att skjuta det framför mig. Jag kan för första gången på länge säga att jag är stolt över mig själv. Jag är stolt över mitt liv. Jag har hittat en anledning att ändra den jag en gång var, en anledning att börja om på nytt. Och jag kan erkänna, att den anledningen är till stor del Domme.

Vet inte vart jag försöker komma med det här, men jag ville skriva av mig om allt som snurrar runt i mitt huvud. Kommer säkert komma mer liknande uppdateringar, för den här månaden är jag svag. September kommer vara den svåraste månaden under hela året. Men med hjälp av Domme, Lina och Jonna så klarar jag allt.

Nej nu spårar jag, love ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här: