perfectlies

- my life, your entertainment

jag gråter bara i regnet när du inte ser på

Kategori: Allmänt


Hon är det här partyts ljus
Och han bredvid
Är så stolt att ha henne nära sig



- Snacka gärna skit om mig för den jag är, det bryr jag mig inte ens om.
Men när ni snackar om mig som något eller någon jag inte är, then fuck you and go to hell. Ett ord till om att jag är en liten fjortis and that's it. I'm done. Väx upp, snälla.



Tidsfördriv while I'm trying to sleep.
1. Namn? – Johanna.
2. Ålder? – 17, ungefär 7 månader kvar till 18, gogogo.
3. Vart bor du? – Halvt hemma hos my parents i Götlunda, halvt hos min älskling ♥
4. Bor tillsammans med? – Antingen mamma, pappa, syster eller med Domme.
6. Hus eller lägenhet? – Beror ju på, lägenhet är mysigare, men hus är större och man behöver inte bry sig om grannarna lika hårt.
7. När är du född? – 1 April 1994.
8. Klass? – Handelsoch administrationsprogrammet med inriktning handel och service på vasagymnasiet.
9. Vilket år tar du studenten? – 2013
10. Något jobb? – Tyvärr inte. Behöver ett NUUUU.
11. När gick du upp imorse?  Runt kl 6.
12. När ska du sova? – När jag blir trött låter rätt så fint! När som helst.
13. Duschat idag? – Yes.
14. Kramat någon idag? – Liiiina.
15. Pussat någon idag? - Nejfan
16. Vad har du ätit idag? – Mat i skolan som jag inte kommer ihåg vad det var, sen nå kycklinggrej och ris. Sen godis ;>
17. Dagens klädsel? – I skolan: tights, linne, halsduk. Nu: Tights, linne, mjukisar, stickad tröja, halsduk, tjocka strumpor. Fryser? Yes.
18. Dagens smink? – Standard. Foundation, puder, mascara, kajal.
19. Dagens sötnos? -  Lina.
20. Dagens roligaste? -  Jag.

Socialt:
21. Har du många vänner? – Tillräckligr :)
23. Vem kramade du senast? – Det var nog Lina.
25. Hur många har varit otrogna mot dig? - En.
26. Har du pojk-/flickvän?  Ja, Domme ♥
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Pappsen
29. Vem fick du senast sms ifrån? - Matte

Favorit
31. Film? – Finns massor av filmer som är oslagbara - till dessa hör bland annat Limitless, Dear John, A Walk To Remember, Butterfly Effect m.m.
32. Låt?Beror på mitt humör 
33  Mat? Kött, tacos, pizza, potatisgratäng. Allt. ÄLSKAR mat!
34. Dryck?Coca Cola
35. Färg?Svart, lila, grått, vitt, blått
37. Stad?Diggar Nyköping som bara den.
38. Land? - Älskar Tyskland.
39. Ämne i skolan? - Företagsekonomi skulle jag tro.
40. Människa? Tycker inte om människor. Typ. (De fåtal människor jag tycker om är dom jag verkligen älskar.)

Senaste:
41. Personen du tänkte på?Troligtvis Matte eftersom jag snackar med honom just nu.
42. Personen du kysste? Nja, nån random på festen i helgen;PppPpPPpP (självklart inte, det var min pojke förstås!)
43. Gången du spydde? - Liiike a week ago?
44. Gången du grät? – Hahaha. Oj. Verkligen grät var förvånandsvärt längesen, men tårar i ögonen var like yesterday när jag snacka om massa deep stuff.
45. Pizzan du åt? – En Kebabpizza jag delade med älskling i helgen.
46. Gången du var i Göteborg? – Har nog tammefan aldrig varit där!
47. Gången du var i Stockholm? - Något år sen!
48. Gången du var full? – Riktigt full var förra helgen, sen lite halvt i lördags.
49. Gången du var hög? - Sitter helt påtänd nu, skicka hit polisen är ni bussiga! Joke.

Antingen eller:
51. Svart eller vitt? - Svart. Noir. Black.
52. Hund eller katt? - Both.
53. Festa eller hemma och mysa? – Beror på humör helt enkelt, en salig blandning är bäst.
54. Tvspel eller datorspel? - Datorspel.
55. Singel eller upptagen? Upptagen.
56. Hångla eller kramas? - Både och är mysigt. Kramar med lite hångel då & då.
57. Lunarstorm, Helgon eller Playahead? - Inget av det. Fb ftw.
58. Ragga eller bli uppraggad? - Bli uppraggad. Jag är lat & det står jag för.
59. Big Brother eller Paradise hotel? – Inget av det.
60. Blont eller svart hår? På tjejer är det whatever. På killar svart. Hatar blonda killar.
61. Har du blåa ögon eller bruna? - Blå.
62. Choklad eller lakrits? - Choklad
63. Göteborg eller Stockholm? - Sthlm.
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Högerhänt.
65. Coca cola eller fanta?-  Onödig fråga. Cola helt klart.
66. Pizza eller kebab? - Brukar köra varannan gång jag äter något av det, jag och Lina ;>
67. Randigt eller prickigt? - Tjuv-mönster aka randigt.
68. Älska eller älskas? - Både och. Dah. 
69. Leva eller dö? - Leva.
Antal:
70. Personer du älskar? – Ja, nu ska jag ta fram en lista och räkna upp här ... Ne. De jag älskar vet om det. Hur många personer det är, det är irrelevant. 
71. Personer du hatar? 2 kanske 3 personer.
72. Gånger du varit full? – Har verkligen inte räknat.
73. Personer du hånglat med inom en 24 timmars-period?Åååh. 4 stycken. Nöjda nu? Heja heja...
74. Glassar du ätit på en dag? - Inte räknat, inte många.
75. Festivaler du varit på/ska på? - Har inte planerat något.
77. Gånger du varit hög? Varje dag i hela mitt liv. Fast?
78. Personer du saknar just nu - Finns ett fåtal
79. Gånger ditt hjärta brustit? - Ska kolla i min "såhär-många-gånger-har-mitt-hjärta-brustit-bok", återkommer på den frågan!

Vem:
80. Vill du kyssa nu?Skulle inte vara helt fel.
81. Ska du träffa imorgon? – Alla i klassen, kanske Domme.
82. Sjöng du senast för? Någon stackare hur som helst.
83. Hade du senast en msn-konversation med? Minns ej.
84. Spelade du tvspel med senast? – Jonny.
85. Vill du ta med på resa nu? - Finaste brudarna och min baby!
88. Är söt? - Finns många söta människor. Domme, Lina, Jonna är sötaste!
89. Vill du sova jämsides med i natt? - Domme, always.

Vad:
90. Gör dig glad? Frihet, inga begränsningar, personer jag älskar & mycket annat!
91. Gör dig ledsen?Svek, lögner, ensamhet, känslan av att ingenting spelar någon roll och allting är meningslöst oavsett om man försöker eller ej. Och så vidare.
92. Vill du helst göra nu? -  Åka med älskling till min bror och träffa honom och leva livet.
93. Önskar du att du slapp göra? - Gå upp tidigt på morgonen.
94. Vill du ha nu? - Pengar, ett jobb, Domme bredvid mig.
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Än så länge en tandblekning och pengar. Säkert nå mer skit som smink, smycken, KLÄDER! Långt kvar dock.
96. Längtar du till? – Helgen.
97. Tycker du om dina betyg? Älskar dem, det bästa jag vet här i livet. Nä. Vet inte vad jag har i så mycket, men det duger antar jag.
98. Ångrar du i ditt liv? Chanserna jag aldrig tog och situationerna som gick för långt som jag aldrig stoppade. Ångrar diamanterna jag aldrig plockade upp när jag istället valde att hänga med skithögar (bokstavligen). Ångrar inte min situation i dagens läge, men jag önskar att jag hade handlat annorlunda på ett fåtal punkter på vägen hit.
99. Är det bästa som hänt dig? - Svårt att beskriva rättvist. Upplevelser. Personer som föralltid kommer ha en plats i mitt hjärta. Minnen att blicka tillbaka till och le. Alla motgångar som gjort att jag för en gångs skull kan uppskatta livet.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: