perfectlies

- my life, your entertainment

i'm gonna show all of my haters love

Kategori: Allmänt

Har haft en sjukt ovärd dag i skolan. Åkte in för att ha en lektion vi inte gjorde något på eftersom jag och Lina gav upp direkt, haha. Sen hade vi håltimme för att sen ha en mattelektion. Håller på med pythagoras sats som är så sjukt lätt när man väl kommer igång att det blir tråkigt. Sen slutade vi. Värt? Nej. Hade lika gärna kunna legat hemma och sovit och kollat på film hela dagen.

Nu sitter jag hemma hos älskling, fast det vet han inte om ;>. Normalt sett skulle han kommit hem från jobbet/praktiken typ nu, men muppen har bestämt dig för att träna tydligen! Såå jag får sitta här och roa mig bäst jag kan tills han kommer hem, vilket nog inte blir några problem haha. Ska hitta någon bra serie eller film, sen ska jag myyyyysa ner mig ordentligt i soffan och bara chilla! Sounds pretty awesome to me.

Imorgon blir det "vandring" med klassen, woopwoop. Sucks to be us. Gå till maxelmossen där vi ska lära oss att tända eld med någon tattargrej, göra nyponsoppa som jag är allergisk mot skulle vi göra också! Wiie. Slutar förhoppningsvis tidigt för kommer vara förjävla död imorgon.

Uppdaterar säkert senare om jag får för tråkigt, cheers ;>


geeeeeeken ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: