perfectlies

- my life, your entertainment

i love you,

Kategori: Allmänt

and i never told you,
that i can't take another dissapointment



Tog mig igenom en för lång och dryg skoldag, humöret hade varit skit om jag inte fått ett så gulligt sms precis när jag skulle sova igår kväll ♥. Men jag tog mig igenom hela dagen med ett hyfsat humör, tyvärr fick jag asont i magen efter skolan. Men gick ändå upp på stan och mötte upp Jonna och köpte smink och parfym, kan behövas! Sen iväg och handla massa mat med älskling. Sen bara hem till honom, han spela och jag tråka och kolla på gossip girl.. :) hahah. Fick mysa med honom ett tag i alla fall, made my day ♥ Var tyvärr tvungen att åka hem, så sover ensam inatt, sucks. Men får träffa honom igen imorgon och sover förhoppningsvis där då.

Just nu är mitt humör brutalt dåligt, varför vet jag inte. Pms är inte att leka med :). Vill krypa ner under ett varmt täcke i en stor mjuk säng med massa kuddar, med en massa cola och gott att äta. Men det ska jag inte göra, sitta uppe och vänta på att syrran ska komma hem, eftersom jag var så snäll och lovade det.

Kämpa mig igenom sista riktiga skoldagen för veckan imorgon, efter skolan blir det massage med Lina, så jävla välbehövligt! Drar nog kanske och solar solarium efteråt också, skulle inte sitta fel det heller! Sen hem till älskling och tvinga honom ta hand om mig och mitt humör ;> stackarn.. Tur att han älskar mig ändå ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här: