perfectlies

- my life, your entertainment

I can't believe it still hurts like this

Kategori: Allmänt

Längesen jag uppdaterade nu så tänkte slänga in en snabb update. Har haft en helg med lite blandade känslor osv, rättegång i fredags. Kan helt ärligt säga att det var det värsta jag någonsin varit med om. Att vittna mellan mitt ex jag var tillsammans med i 19-20 månader och min pojkvän, fyfan vad hemskt det var, inte okej. Men skönt nu när det är över. Stort tack till Jonna och Lina som var med som stöd ♥. Sen resten av fredagen spenderades med massa folk, jag mådde dåligt, men var ändå skönt att få tänka på lite annat och koppla bort allt med rättegången. Sen lördag hade jag och älskling myskväll/dag. Pizza, chips och dipp, riktigt awesome.

Sen idag händer nog inte så mycket, Domme håller på och städar i lägenheten tror jag, hör honom skramla i köket just nu i alla fall hahah! Ohwell, nothing to say. Cheers m8s!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: