perfectlies

- my life, your entertainment

En lista bara, nothing else to write.

Kategori: Allmänt

Något som gjorde dig glad igår?
Då jag läste era fina ord och kommentarer och sms som värmer och kramar plus filosiferande
med Lisa på våran bänk.
Humör just nu?
Trött och stressad och matt.
Vad gjorde du klockan åtta på morgonen?
Satte mig vid skolbänken och försökte förstå mig på politik. Gick sådär.
Vad gjorde du för femton minuter sedan?
Drack kaffe och läste bloggar och simsade lite på facebook. Alltså sjukt hur fast man blir
i egentligen rätt kassa facebookspel.
Vad du ser om du tittar till höger?
En glest öppen dörr, en vägg med bland annat en Kent-affisch och Cook ifrån skins och
kärlek och sådär.
Vad gör dig glad just nu?
Att det är fredag imorgon och att jag har så mycket olästa böcker i hyllan att jag vill
läsa hela tiden.
Hur vädret är hos dig just nu?
Blåst och solsken och kyla och värme. Som själen ungefär.
Vad var det senaste du åt?
Lasagne i skolan. Och melonas.
Bästa glassmaken?
Alltså eh. Jag kan inte äta glass. Min mage stöter upp det direkt. Men vad jag kan minnas..
vanlig mjukglass au natural
Sover du tungt?
Alltså verkligen inte. Vaknar av pappas alarm på morgonen även ifall det är en dörr och
två draperier emellan och vaknar ifall någon pratar utanför mitt stängda fönster och vaknar
ifall katten river i kattlådan på toaletten typ 7-8 meter bort. Kan vakna av att vattnet
droppar i köket liksom.
Drömmer du mardrömmar?
Oftast när jag sover ensam bara. Men då sker det rätt ofta. Har dock en nalle jag håller
om nuförtiden när jag sover hemma, tror jag lurar mitt undermedvetna lite då.
Hur många kuddar sover du med?
Tre under huvudet och en bredvid ifallifall. Fast de är ganska tunna allihopa.
Snarkar du?
Inte så ofta vad jag vet om men vad jag hört så gnisslar jag tänder när jag sover
så det låter som om jag tuggar glas ibland. Tandläkaren har till och med sagt att jag
filat ner dom någon mm haha.
Favoritkläder?
Kjolar (äger för få) och koftor/skjortor.
Favoritgodis?
Alltså föredrar typ kakor framför godis. Mår alltid illa av godis.
Höger-eller vänsterhänt?
Högerhänt jappjapp
Stjärntecken?
Oxe.
Vad längtar du efter mest just nu?
Den gosiga famnen och dansfredag och stockholm och norge.
Något som gjorde dig glad igår?
Min underbara pojkvän ♥

Humör just nu?
Trött och lite uttråkad.
Vad gjorde du klockan åtta på morgonen?
Då sov jag troligtvis som djuast.
Vad gjorde du för femton minuter sedan?
Läste bloggar, skrev på facebook med Lina, lyssnade på Lukas Rossi ♥
Vad du ser om du tittar till höger?
En fin Domme som ligger i soffan och snackar med Persson i skype och spelar wow.
Vad gör dig glad just nu?
Att jag, trots allt jag har gått igenom sen jag gick i sjuan, mår så himla bra. Jag är inte perfekt, ingen är det. Mitt liv är inte perfekt, men det känns bra nära. Har bästa pojkvännen, som är så otroligt söt och gullig även om han ibland inte vill erkänna det själv, and I love him so much ♥
Hur vädret är hos dig just nu?
Nattväder, mörkt och kallt.
Vad var det senaste du åt?
Burger king!
Bästa glassmaken?
Vanilj och choklad.
Sover du tungt?
Alltså, ibland gör jag. Alltid när jag ska vakna på morgonen för skolan eller något annat, så går det inte att väcka mig. Annars kan jag vakna av att Domme flyttar pyttelite på ena benet till exempel.
Drömmer du mardrömmar?
Oftast när jag sover ensam bara. Men då sker det rätt ofta.
Hur många kuddar sover du med?
Sover jag hos Domme brukar jag bara ha en eller två, men hemma har jag fyra st.
Snarkar du?
När jag är förkyld kan det hända haha. Men brukar få höra att det är gulligt o.O
Favoritkläder?
Jeans (äger för få) och koftor/skjortor.
Favoritgodis?
Antingen choklad eller sura nappar typ haha.
Höger-eller vänsterhänt?
Högerhänt jappjapp.
Stjärntecken?
Vädur.
Vad längtar du efter mest just nu?
Den gosiga famnen någon meter bort, nästa helg, min bror, min lön.
Bilden är en länk, btw.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: