perfectlies

- my life, your entertainment

We found love in a hopeless place

Kategori: Allmänt

Insåg nyss att jag inte har uppdaterat bloggen på ganska så exakt en vecka, sick. Livet tar över och jag har inte haft någon tid alls. Ligger efter i skolan, which means I have to study as much as I possibly can. Vilket inte är min starka sida. Har ingen dator hemma under denna vecka heller då min fortfarande är trasig och min syster har tagit med sin till Enköping, vilket betyder att jag måste plugga i skolan på håltimmar och sitta hemma hos min älskling och plugga, vilket bara känns drygt. Menmen, det får väl bli så helt enkelt.

Just nu sitter jag hemma hos älskling, passar på att uppdatera bloggen lite medan han spelar och min film tog precis slut, lika bra att passa på när man har chansen. Har haft en skön helg, som vanligt. Lite lan, lite dricka. Inser hur sjukt mycket jag älskar Domme mer och mer hela tiden, riktigt underbar kille, sjukt glad att jag har honom. Och om sex dagar har vi varit tillsammans i hela fem månader, tycker tiden har gått hur snabbt som helst samtidigt som det känns som att vi känt varandra hela livet. Han vet saker om mig som verkligen ingen annan vet, jag kan berätta exakt allt för honom. Jag älskar dig Domme, tack för att du finns ♥

Och nuu ska jag snart åka hem, om en och en halv timme ungefär. Blir nog att laga mat när jag kommer hem men vi får seeee. Sen hade jag tänkt försöka sova tidigt men vi får se hur det går, har sovmorgon imorgon i alla fall, känns underbart. Efter skolan får vi se vad som händer, kanske älskling, kanske hem!

Menmen, cheers!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: