perfectlies

- my life, your entertainment

When I say 'I trust you', please don't make me regret it..

Kategori: Allmänt

Gave you the space so you could breathe,
I kept my distance so you would be free,
Truth is, I love you more each day,
And I really can't stand to see you go away.
Gave you the space so you could breathe,
I kept my distance so you would be free,
Truth is, I love you more each day,
And I really can't stand to see you go away.




Hört att mitt huvud svämmar över, ehja. Samma rädsla som för några månader sen. Finns nog verkligen ingen svårare känlsa än att vilja lita på någon eller något, men inte riktigt våga fullt ut. 

Blir ingen resa till Vänersborg med älskling, utan han åker utan mig. Jag blir kvar i arboga med min Lina. Får förhoppningsvis våldgästa henne och Andre så jag inte dör av ensamhet. En helg utan Domme, är nog något av det jobbigaste på länge. Tänker bo i lägenheten när han är borta i alla fall, så har jag tillgång till snabbt internet och nära till Jonna och Lina. Kommer inte ha några pengar men jag får klara mig utan, kan bli spännande!

Menmen, ska dricka upp mitt te och sen däcka, Domme verkar ändå inte vara vaken så ingen idé att försöka prata med honom innan jag sover.

Cheers. ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: