perfectlies

- my life, your entertainment

there's a fire starting in my heart

Kategori: Allmänt

Nattorientering med Lina och Hanna idag då! Kan på sätt och vis ha varit bland det värsta jag har varit med om, men fan vad kul vi hade ändå! Lina och jag höll i alla fall på att garva ihjäl oss när vi skulle hitta en kontroll som låg precis vid ett dicke/en bäck. Höll på att ramla i ett antal gånger men det gick bra. Fast inte lite panik vi fick när vi upptäckte att jag, klantig som jag är, hade tappat lappen mitt i mörkret i skogen där det var grenar och träd ÖVERALLT. Fick lämna Lina i mörkret utan ficklampa och sen nästinitill krypa tillbaka för att hitta lappen, överlycklig när jag hittade den! 

Spårad kväll mitt ute i en mörk skog, blev bra till slut! Sen hem och äta och mysa med älskling, blir inte bättre ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: