perfectlies

- my life, your entertainment

I will change my ways

Kategori: Allmänt

Bitches talk shit, 'cause they think they know me.
But, if i had a dick, they'd be the first to blow me.


Jag kanske inte alltid varit världens mest seriösa person. Men jag är det nu, även om folk verkar ha svårt att inse det.


Spenderat helgen i vänersborg med älskling, bara chillat och tagit det lugnt och så har han jobbat lite, helt okej helg! Kul att följa med dit och träffa hans pappa och så, fast ganska skönt att komma tillbaka till arboga. Träffat mina underbara hjärtan Lina och Jonna idag, som jag har saknat nå otroligt mycket! Men nu sitter jag med bby som spelar medans jag kollar lite bloggar och allt möjligt, huhuh. 

Ska mysa ner mig i soffan igen och kolla på A Walk To Remember nu, love! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: