perfectlies

- my life, your entertainment

Öppet hus @ Vasagymnasiet

Kategori: Allmänt

Öppet hus på Vasa avklarat! Jävligt seg kväll då vi var tvugna att stå upp hela tiden vid våran såkallade monter. Men var rätt kul att träffa en del av folket som kom dit ändå! Fick massa snälla kommentarer om mitt hår, sidecuten då. Tror det var fem-sex pers som fråga om dom fick känna, hahah! Även en kommentar från min kära vän Markus "Har du blivit emo nu också?!", snäll kille! Fick in en del beställningar också så lite värt kanske det var ändå. Sen var det lite smått creepy att möta sitt ex från sisådär tre-fyra år tillbaks också. Menmen, han verka inte känna igen mig förran fjärde gången han gick förbi mig ändå så! Att jag inte har ätit på hela dagen gjorde nog humöret lite sämre också. Men Mickis var lite omtänksam och slet iväg mig så jag fick i mig lite kaffe och fika i alla fall. Dock panik just nu. Sjukt hungrig, gnällig och smått irriterad. Meeeenmen!

Blev rätt bra kväll ändå, även om jag önskar att Domme hade kommit dit. Meeeen han sov.
Menmen, blir Gustavsvik imorgon med mina två bitches, tagga! Så ska försöka somna i normal tid och inte vara vaken halva natten. Så blir att dra igång en eller två filmer nu så hörs vi när vi hörs!

Pööööss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: