perfectlies

- my life, your entertainment

It's amazing how you can speak right to my heart

Kategori: Allmänt

Haft ett rejält snack med Jonna om allt och ingenting. Så skönt att kunna erkänna exakt allting för någon, spelar ingen roll vad det är om. Speciellt inte med mitt hjärta Jonna, hon har verkligen gått igenom ALLT med mig dom senaste fyra åren. Hon vet redan allt om vad jag än kan behöva prata om, för hon har varit med under alla underbara och glada stunder, och även under alla hemska och ledsna stunder. Så sjukt lätt att öppna upp och prata om allt, även sånt som inte borde pratas om. Lättat på hjärtat otroligt mycket och det var förbannat skönt. 

Jonna, jag älskar dig! Fyra år tillsammans hittills, och jag är säker på att det blir många fler. Finns alltid, även om du just nu hatar ordet alltid, men jag finns, tills den dagen någon av oss dör. And if that's so, I hope I'm the first to go, 'cause there's no life without you ♥ 


Kommentarer

  • jonna säger:

    okej, helt ärligt så rann det en, eller kanske två tårar ner för min kind... kan inte säga mer än att jag älskar dig för du kan aldrig förstå hur mycket, hur mycket jag än försöker. vi kommer alltid vara tillsammans, hatar ordet men det är bara sanningen mitt hjärta, för du är så jävla bra på alla sätt och vis, bäst! vi kommer ha både motgångar och framgångar, men vi kommer gå igenom det tillsammans, du och jag. vi kanske, eller förhoppningsvis dör tillsammans sen, för det vill jag.

    mitt fina fina hjärta, jag skulle göra allt, verkligen allt för dig. glöm aldrig att du är min finaste och dyrbaraste skatt <3

    kärlek

    2011-11-16 | 21:40:44
    Bloggadress: http://nookksvill.blogg.se/

Kommentera inlägget här: