perfectlies

- my life, your entertainment

big city life, medåker!

Kategori: Allmänt

Sitter hemma hos Lina, mitt ute i ingenstans i lilla medåker. Ska sova hos henne men tycker lite synd om stackarn som ska försöka få upp mig kl 4 inatt/imorgon bitti hahah! Ska åka med bussen till Ullared kl sex imorgon så jag lär juh vara ganska död om man säger så. Men ska bli riktigt skönt att komma bort över en dag sådär, sen att det blir shopping är juh inte helt fel så att säga ;)
Just nu är lilla fjollan inne i duschen så jag får roa mig bäst jag kan med hennes dator, ska nog gå bra! Sen får vi seee vad vi hittar på senare haha, inget speciellt antagligen, däcka tidigt skulle jag tro.

Inte så mycket mer att skriva just nu, men jag saknar min älskling ♥
Pusshej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: