perfectlies

- my life, your entertainment

50 sanningar, 'cause i'm bored

Kategori: Allmänt

1. Jag kan pendla mellan bra och dåligt självförtroende på bara en dag.

2. Jag är livrädd för höjder och spindlar.

3. Jag är världens djurvän, förutom insekter såklart.

4. Jag tycker matte är ett av dom roligare ämnena i skolan.

5. Jag har en tendens att alltid kliva mellan när det blir bråk/slagsmål.

6. Jag tycker inte om mitt hår.

7. Jag är beroende av cola, panik när jag inte druckit på länge.

8. Jag är grym på att hålla på med tusen saker samtidigt och få allt halvklart, eller så är hälften perfekt och resten skit.

9. Jag älskar att vara i stan och bo med Domme, mår som bäst när jag sover där.

10. Jag älskar jäger redbull.

11. Jag är otroligt lat ibland.

12. Jag tror på spöken och ett andra liv.

13. Jag kan kolla bilder på weheartit i flera timmar.

14. Jag har haft fyra olika bloggar.

15. Jag är mörkrädd.

16. Jag hatar att ha fel.

16. Jag älskar att lära känna nytt folk.

17. Jag är värdelös på att ljuga.

18. Om jag blir full, kan man få mig att säga/erkänna det mesta.

19. Jag sminkar mig i princip dagligen.

20. Jag är svag för tatueringar.

21. Jag drömmer sinnessjuka drömmar.

22. Mina betyg är sämre än dom borde vara.

23. Tjejer har nästan alltid haft någonting emot mig, så jag har alltid umgåts med killar.

24. Jag har spelt wow och cs rätt mycket, och börjar snart wow igen.

25. Jag har svårt att förlåta vänner som gjort "fel".

26. Jag lyssnar extremt bra, kan däremot knappt svara.

27. Jag älskar att vara the-center-of-attention.

28. Jag älskar att festa till gryningen, även om det aldrig händer längre.

29. Jag är inte ett dugg rädd för hur folk ska tycka om mig. Jag är mig själv.

30. Jag har en tendens att dras till "bad-boys".

31. Jag blir rastlös extremt lätt.

32. Jag ska få världens sötaste pet av älsko när jag börjar spela wow.

33. Jag hatar fötter.

34. Jag har knäproblem.

35. Jag har nyss ätit mat.

36. Jag brukade hata killar som snusar men efter att min baby börja så tycker jag tillochmed om smaken.

37. Jag har ingen äldre släkt än mina föräldrar, deras föräldrar har dött allihopa.

38. Jag kopplar lätt olika låtar till olika minnen/stunder/platser.

39. Jag har väldigt lätt att bli beroende av spel.

40. Jag har jätte dåligt lokalsinne.

41. Jag vill ha körkort.

42. Jag har sjukt ont i nacken.

43. Jag är väldigt lätt att få att skratta.

44. Jag kan börja gråta väldigt lätt när jag är arg/sur.

45. Jag har aldrig fått kvarsittning.

46. Jag hatar att jag är 17, och många jag umgås med är 18+.

47. Jag älskar att prata i telefon.

48. Jag ska sova ensam inatt för första gången på länge.

49. Jag vill ha massage.

50. Jag älskar Dominique Öberg ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: