perfectlies

- my life, your entertainment

Kiss me, ki-ki-kiss me

Kategori: Allmänt

Tagga uppdatering här då! Är på smådåligt humör över att något jävla äckel snodde Jonnys telefon när han var på träning. Vem fan snor en telefon av någon? Speciellt en telefon som är värd max 200-300 kr? JÄVLA IDIOT. Blir bra jävla arg och irriterad to be honest. Äckligt dålig stil och det suger att inte kunna få tag på världens finaste person när som helst ♥


Sen håller min dator på att ramla isär, den faller verkligen sönder, skojjar inte. Ramlade i golvet för ett tag sen och har inte kunnat lämna in den eftersom jag känner att jag inte kan vara utan min dator sista månaden på terminen eftersom det är mycket arbeten och grejs som ska akrivas och lämnas in som jag ligger efter med. Men jag märker juh att datorn går sönder mer och mer för varje gång man fäller upp den och stänger den. Nääe, blir att köpa en hårddisk och allt som behövs till min stationära hemma hos Jonny så fort jag har pengar till det så får jag lämna in min lilla bärbara då.


Funderar på att ta tag i lite plugg men tror jag skippar det, tar det imorgon istället ;)
Meen inte mycket mer att säga, hörs när vi hörs! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: