perfectlies

- my life, your entertainment

Jonny Eriksson, love of my life <3

Kategori: Allmänt

Jag älskar att se dina läppar då du skrattar. Jag kan sitta och stirra i timmar bara för att se det där snea leendet, för då vet jag att det är äkta. Jag älskar att se dina ögon glittra så mycket som dom gör när du är glad, det är den underbaraste känslan i världen. Du tar mig upp bland molnen och varenda minut med dig är underbar. Du gör mig hel, du är pusselbiten som alltid har fattats. Fullständigt perfekt ♥


Du får mig att må så himla bra. Ett ord ifrån dig och jag får ett lyckorus igenom hela kroppen. Och den här gången kan ingenting komma ivägen och säga att det inte är okej, att vi inte är okej. Du ger mig den där känslan jag alltid letat efter, du ger mig den känslan som får mig att hålla hoppet uppe. Med dig kan jag vara mig själv, för du känner mig innan och utan sedan länge. Du får mig att må bra, och du får mig att längta efter en framtid med dig vid min sida ♥
Första bilden som togs på oss, och jag har aldrig slutat älska dig ♥
Jag älskar dig fortfarande mer och mer för varje dag som går,
god damn you're beautiful! ♥


Den här killen, är värd all guld i världen. Trots alla gånger han fått mig att gråta mig till sömns för att vi har bråkat eller tillochmed gjort slut, trots alla gånger han fått mig att bara inte orka nå mer, så är han värd allt bra som livet har att ge. Jag ger honom det mest värdefulla jag har, jag ger honom hela mitt hjärta och all min kärlek ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: