perfectlies

- my life, your entertainment

Jag var avstängd från all skit, men sen kom du, igen.

Kategori: Allmänt

Det är svårt att försöka förklara något för någon när man själv inte vet vad det är. När man själv dag efter dag försöker förstå men inte kommer fram till något. Det är svårt att förstå något som man inte förstår, något så litet men ändå så stort. Något som skär in i hjärtat så otroligt men som nästa sekund inte är någonting. Hur ska man då förstå vad som är sant och inte sant. Förvirrande är vad det är. Smärta ihop med förvirrning, allt i en enda röra.

Det skulle bara vara så skönt, ifall människan inte hade kapaciteten till att ljuga.


Nu vet i alla fall jag en person som ska hålla käften, slänga iväg mobiltelefonen, fortsätta läsa andra människors bloggar och inse att jag önskar dig det värsta ödet jag kan tänka mig.
I'm out.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: