perfectlies

- my life, your entertainment

I'm going far, far away

Kategori: Allmänt

Om ungefär en timme glider vi iväg till Jämtland för att gå på min systers student. Bilresa på ca två timmar, jag kommer antingen smsa några fina personer (♥) för att jag har tråkigt, eller däcka. Första alternativet lät mest mys dock ♥

Har huvudet fullt med tankar om en personen samtidigt som så mycket annat snurrar runt i huvudet och jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Jag längtar ihjäl mig tills på torsdag och hoppas jag inte behöver ångra det. Blir förhoppningsvis en riktigt kul kväll i alla fall. Förövrigt finns inte mycket att säga, jag har ett nästintill konstant pirr i magen som bara försvinner vid enstaka tillfällen och som då ersätts av en klump. Livet är mysigt och bra, samtidigt som det är kallt och ensamt. Niklas vet vad jag pratar om och det är all that matters right now, att någon vet. Jag är förvirrad på ett sätt jag inte vill vara förvirrad på. Ett sätt som antingen slutar fucking underbart eller i katastrof. Rädd för att känna mer än jag borde. Would it be okay if I took your breath away?



Know the words I speak are the thoughts I think out loud. I like to keep things honest.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: