perfectlies

- my life, your entertainment

Dag 03: Berätta om din bästa vän.

Kategori: Allmänt




Niklas Höglund ♥
- Best friend ever, varit bästa vänner med grabben sen vi var 2 år och gick på dagis. Han finns alltid och sviker aldrig, han är vännen man kan ringa exakt när som helst, 7 på morgonen, 3 på natten, han svarar när som helst. Han är vännen som ringer 10 sekunder efter man har lagt ut ett ledset inlägg på facebook, vännen som erbjuder sig gå ut mitt i natten i spöregn bara för att se till att jag mår bra.
Han är vännen som vet hur jag mår utan att fråga, som vet vad jag har gjort utan att jag behöver berätta. Han känner mig utan och innan, nästan lite läskigt bra. Han förstår alla mina missag, fast han kan även erkänna när jag gjort något dumt. Han är den enda som vet allt bra, dåligt och pinsamt om mig, men ändå stannar han kvar. Trots allt dåligt jag gjort finns han alltid där så fort jag säger till.

Jag älskar dig grabben och du är min absolut bästa vän någonsin! :) ♥
Utan dig vore jag bara en av miljoner.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: