perfectlies

- my life, your entertainment

att ta farväl är som att dö en smula

Kategori: Allmänt

Och när jag vandrar
ja när jag vandrar vägen hem
Ja då vet jag att jag vandrar hem till dig
Ja då vet jag att jag vandrar hem till dig

Jag kan gå 500 mil
och jag kan gå 500 till
För om jag går ett tusen mil
för dig så kan jag få dig dit jag vill

105 frågor om dig själv

1. Är du kär? - ja ♥
2. Har du snusat? - ja
3. Har du fimpat en cigg på nån annan? - ja
4. Har du legat i sängen brevid en kille? - ja
5. Har du blivit dumpad? - ja
6. Har du blivit slagen allvarligt? - ja
7. Tar du droger? - nej
9. Har du pussat en tjej? - ja
10. Hatar du någon? - ja, om jag kunde ge ett skott i nacken lagligt, skulle jag göra det.
11. Älskar du någon? - ja ♥


12. Har några av dina vänner svikit dig? - ja
13. Har du djur? - ja
14. Har du legat brevid en tjej i sängen? - ja
15. Hatar du dig själv? - nej
16. Gillar du orange? - nej
17. Har du haft/har oskyddat sex? - ja
18. Har du nån sjukdom? - nej
19. Har du skämt ut dej för den du gillar? - ja
20. Har du en gris? - nej
21. Har du en plattång? - nej
22. Har du en bror? - ja
23. Har du sjukt bra humor? - bäst
24. Är du brunett? - ja
25. Gillar du att stå i duschen flera timmar? - nej
26. Tycker du om hästar? - ja
27. Har du en hund? - ja
28. Har du skilda föräldrar? - nej
29. Har du gått på simskola? - ja
30. Har du sagt bög till en kille? - ja
31. Har du sagt fitta till en tjej? - ja
32. Har du fuskat? - ja
33. Har du en teve på ditt rum? - nej
34. Har du lunar? - nej
35 Har du MSN? - ja
36. Har du en syster? - ja
37. Har du bruna ögon? - nej
38. Gillar du att fota? - ibland
39. Har du sett dig själv brinna? - ja
40. Hjälper du dina vänner? - ja
41. Gillar du tacos? - ja
42. Tycker du att du är söt? - ja
43. Har du dansat? - ja
44. Har du spelat fotboll ? - ja
45. Tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? - nja, men måste erkänna att det nästan var så med min fina Jonny ♥
46. Kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? - nej
47. Har du ätit sniglar? - nej
48. Äger du en locktång? - nej
49. Gillar du att tugga tuggummi? - ja
50. Borstar du tänderna varje morron och kväll? - när jag kommer ihåg haha
51. Gillar du kläder? - ja
52. Hatar du falska vänner? - ja
53. Gillar du räkna matte? - ibland
54. Älskar du någon nu? - ja, över allt annat ♥
55: Har du gråtit inför en vän? - ja
56. Kan du sjunga? - nej
57. Har du sett nån dö? - nej
58. Säger du vad du vill? - ja
59. Är du stor? - nej
60. Vad är ditt hela namn? - Johanna Ruth Lovisa (Andersson) Haag
61. Kan du tala spanska? - nej
62. Är du kortare än 1.60? - nej
63. Älskar du sommaren? - ja
64. Älskar du vintern? - nej
65. Brukar du plocka svamp? - nej
66. Brukar du sjunga när du är i duschen? - ibland, haha
67. Har du hoppat ut ifrån ett fönster? - ja
68. Har du mer än 3 par mjukisbyxor? - nej
69. Gillar du att städa? - nej
70. Gillar du att sova länge? - ja
71. Har du vart med om en olycka? - ja
72. Är du förvirrad? - nej
73. Har du mer än 6 par byxor? - ja
74. Har du förlorat en vän? - ja
75. Gillar du att shoppa? - ja
76. Har du varit i paris? - nej
77. Gillar du ormar? - nja
78. Klarar du dej själv? - nej
79. Har du lagat mat? - ja, varje dag på sistone
80. Är du klantig? - ja
81. Har du foppatoffler?- nej
82. Har du mer än 20 låtar på din data? - ja
83. Sminkar du dej innan skolan? - ja
84. Har du träffat en kändis? - ja
85. Har du mer än 7 par nagelack? - nej
86. Har du busringt? - ja
87. Har du skällt på din syster? - ja
88. Har du en vän som skiter i dig? - ja
89. Har du velat göra saker men vågar inte? - ja
90. Sover du med nått gosedjur? - nej, om inte Jonny räknas? ;)
91. Har du åkt nånstans utan att du får? - ja
92. Vill du bara bort ibland? - ja
93. Har du tältat? - ja
94. Har du brännt dig? - ja
95. Har du lekt med levande ljus ? - ja
96. Har du lekt anden i glaset? - ja
97. Skäms du ibland? - ja
98. Bor du i skåne? - nej
99. Gillar du hip hop/rap musik? - ja
100. Är du på sista frågan nu? - nej
101. Är du singel? - nej ♥
102. Har du åkt flygplan nån gång? - ja
103. Är du romantisk ? - får ni nog fråga Jonny om!
104. Är du blyg? - lite, men är en människa som tänker mycket, så blir ofta så att ja sitter tyst
105. Har du svarat på alla frågor? - ja Den som sätter framgång före lycka
har redan dömt sitt liv till misslyckande för all framtid.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: