perfectlies

- my life, your entertainment

school's a bitch

Kategori: Allmänt

asdfghjklö... Fuck my life, jag blir översvämmad av skolarbete! Tills imorgon ska jag alltså vara klar med ett svenska referat, en bokrecension och så ska jag skriva ett tal och hålla det imorgon, vilket allt ska vara för den fittigaste läraren som finns, med äckligt höga krav. Kan juh tillägga att jag inte börjat med någon av grejerna än. Sen så har ja också omprov i morgon, i turism. Med den näst fittigaste läraren som finns, fuuuuck it. Kommer fan aldrig klara något av det :DDD Glad tjej, nej.

Sitter nu och har datakunskap och ska egentligen plugga till provet vi har nästa fredag men jag orkar inte. Sen har jag äckelmatte, vilket jag inte heller orkar för det är så förbannat tråkigt. Tycker för en gångs skull att det är lätt i matten så orkar ine ens anstränga mig. Efter det är det fucking bild och läraren kommer lacka på mig, hihihi. Men ah orka skriva mer, hörshej! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: