perfectlies

- my life, your entertainment

I'd live for your smile, and die for your kiss.

Kategori:

Det är lite knasigt hur ditt leende fortfarande ger mig ett sådant rus genom hela min kropp.



Jag älskar mitt liv. Du har fått mig att älska det. För du är anledningen till att jag ens ler. Så fort jag ser dig, så blir jag så lycklig. Jag fylls av en sådan kraft av lycka som du ger mig. Jag kan säga saker, som att jag inte orkar vara tillsammans med dig. Men det är bara en lögn, ska jag vara med någon över huvudtaget så är det dig. Dig eller ingen. Och jag är lycklig med dig. Bara du gör mig lycklig, bara du tar mig till lyckan. 

Jag kan inte förstå att jag är tillsammans med världens finaste och underbaraste människa, Jonny Eriksson. Allt är så overkligt, men jag är din och du är min. Varje månad har jag varit säker på att du skulle dumpa mig, jag har varit så rädd varje månad. Speciellt dom senaste månaderna. Så jävla rädd. Men du stannar, du stannar för att du älskar mig. Och jag tror inte någon har älskat mig så som du älskar mig. Det är många gånger som det har varit skit, som våran saga nästan har haft sin sista mening. Men vi står kvar, och jag tänker inte släppa dig. Jag har nog aldrig älskat någon så här mycket någon gång. Jag har heller aldrig känt såhär starkt för någon. Du är den enda, the one and only.

Jag vill aldrig att du ska bli någon annan, för du är världens finaste människa.

Du är världens bästa kille för mig, jag vill alltid att du ska var just precis du. Så älskling.. Bli aldrig någon annan för det är dig jag vill ha ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: