perfectlies

- my life, your entertainment

I love you more than words can say, and I know you do the same

Kategori: Allmänt

vem
pussade du sist? Kan det ha varit Jonny? Jomenvisst!
tänker du på? Jonnyälskling
är din bästavän? Har ingen specifik bästa vän utan många riktigt bra kompisar!
finns alltid där för dig? De som står mig nära.
förlåter du aldrig? Finns två personer jag aldrig kommer förlåta eftersom de skadade mig så brutalt. Vilka det är, behåller jag för mig själv. 
pratade du med på msn sist? Sturken
ringde dig sist? Niklas
skrev det 9:e smset till dig? Jonny
önskar du var med dig nu? Jonny, and he is!
var din första kärlek? Känns som om att jag var kär i hela världen när jag var liten men om vi nu ska se det seriöst så var det Robin.

har

du ett förhållande? Jaa
en bästavän? Flera!
bra föräldrar? Jadå
ljugit för en vän? Tyvärr. 
blivit anmäld någon gång? Nej
stulit något? Ja
gråtit över någon av det motsatta könet? Alldeles för många gånger.
slagit någon av det motsatta könet? Det med.
kysst någon av samma kön? Maybe baby!

när
var du full sist? Två veckor sen?
hade du riktigt roligt senast? Idag
grät du sist? Idag det med, haha
skrattade du sist? Idag
var du kär sist? Är kär nu
ska du sova idag? Bra fråga!
skrek du på någon sist? Var nog inte så längesen
mår du som bäst? När jag njuter av livet med personer som aldrig kommer lämna mitt hjärta.

vad
har du för mobiltelefon? En Sony Ericson W902plus som är ersättare för min lilla älsklingsmobil.
har du på dig just nu? Tights, linne, Jonnys tjocktröja
lyssnar du på just nu? You and me - Lifehouse
vad är din hårfärg? Mörkmörkbrun
är dina framtidsplaner? Fixa mig ett jobb och bli rich bitch.
tänker du på just nu? Att jag verkligen borde sova.
fick dig att gråta sist? Hahah, inte ens värt att nämna
hatar du mest av allt? Falskhet, lögner, fjortisäckel, folk som lägger sig i, folk som snackar skit. Typ. Som den hatiska människa som jag tyvärr är så kan jag fortsätta i evigheter.
tycker du om din kropp? Ja.
får du mest komplimanger för? Mina ögon och min kropp.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: