perfectlies

- my life, your entertainment

for the long lost friend

Kategori: Allmänt

Ibland stannar vänner, ibland glider man isär. Men man går vidare och tänker inte mer på det, men just ikväll gör jag det.

Du kom och du gick, men saken är den att jag inte känner mig sårad över det. Istället känner jag mig glad och lyckligt lottad. Du kom och du gick, men inte som alla andra, utan du kom, förändrade mig, och sedan gick du. Du förändrade mig, du gjorde mig till den jag är idag. Du är inte vem som helst, du är inte bara en vanlig tjej utan du är speciell. Du har en gåva och en sådan enorm stark vilja.

Jag blev inspirerad utav dig, samtidigt som du blev det utav mig. En mening var att du skulle rädda mig och det gjorde du, så många gånger. Jag kan inte riktigt förklara vad det var du gjorde, men bara genom att ha dig i närheten blev det lättare att andas. Att jag fått lära känna dig, det är en stor ära. Det är något jag alltid kommer att minnas resten av mitt liv, något jag aldrig kommer att glömma. Som sagt, du kom in i mitt liv och satte ett spår i mitt hjärta och du fick en plats, en plats som alltid kommer att vara din. Oavsett att vi tappat varandra så himla mycket, oavsett om du flyttar och oavsett vad, så har du din plats i mitt hjärta, då, nu och för alltid. Jag kommer aldrig att glömma dig Jonna, tack för att du hjälpte mig att leva och det älskar jag dig för.

De kunde säga vad som helst till mig, de kunde dra åt helvete
Men ett enda ont ord om dig har alltid fått mig upp i ringen



Denna tjej är otroligt underbar, och skulle det inte vara för henne 
så hade jag ärligt talat lika gärna kunnat ligga i min grav just nu.
Hon har alltid funnits, alltid räddat mig när jag varit nere.

Kommentarer

  • jonna säger:

    ÅHHHH, FYFAN VA FINT SKRIVET!



    men jag går aldrig, det är det som är det fina och roliga med mig, man tror jag drar, men IKKE, jag kan komma rätt upp och ner nån dag och BANG så är jag framme igen... ganska kul ändå:)

    men jag har snart påsklov, då kan vi göra ngt, ta med oss the boooizen och åka till örebro, eller bara vi två, spelar ingen roll, men gå på bio, äta osv:D



    jag ääääääääääälskar dig, och jag går aldrig, kom ihåg det!<3<3<3<3<3<3<3<3

    2011-03-30 | 10:42:23
  • Johanna säger:

    jaa, du har väl påsklov samtidigt som mig? :) men det låter braa hörredu :D looove you! <3<3<3

    2011-03-31 | 01:09:53
    Bloggadress: http://perfectlies.blogg.se/

Kommentera inlägget här: