perfectlies

- my life, your entertainment

and the nights feel like years when I'm alone

Kategori: Allmänt

Fyfan vad segt det var att gå upp ur sängen imorse, ville bara ligga kvar bredvid älsklingen och mysa hela dagen. Men tog mig upp och kom till skolan, lite för sent, men bättre sent än aldrig. Slutade tidigt och gick och mötte Jonny, sen hem till honom och käka kebab och bara chilla. Blir en ensam natt inatt, haha hemskt.. Ska snart lägga mig i sängen och starta en film och förhoppningsvis somna så snart som möjligt!


Kom och tänka på en sak tidigare idag också, FYFAN vad tiden har gått snabbt sen nyår! Månaderna innan kändes som år och nu är det bara 3 veckor och 3 dagar kvar tills jag fyller år, är juh helt sjukt. Galet hur fort tiden kan gå när man spenderar den med världens underbaraste kille. Åhåhåh, så härlig känsla att vara älskad av honom ♥ Ligger och lyssnar på låtar med meningsfulla texter med en varm känsla i bröstet, har aldrig känt såhär förut. Den tryggheten jag känner med Jonny är obeskrivlig, och jag har aldrig varit såhär lycklig. Jag älskar att se honom le på grund av att han är lycklig att ha mig tillbaka, och jag älskar att höra honom säga att jag är den enda han vill ha, nu och föralltid, att jag är det viktigaste i hans värld och att han älskar mig mer än någonting annat. Den känslan som samlas i min kropp är så underbar, och jag kan inte vara annat än lycklig ♥ Känslan som brunnit i min kropp i över ett års tid kommer brinna föralltid för den här killen.
Kommer aldrig kunna beskriva mina känslor för Jonny i ord, men jag fortsätter skriva, för jag vill att alla ska veta att jag äntligen är 100% lycklig, kan inte bli bättre :') Och det betyder verkligen jättemycket att få höra från er att ni är glada för min skull, för det är jag med!

The smile on your face lets me know that you need me
There's a truth in your eyes saying you'll never leave me
The touch of your hand says you'll catch me wherever I fall
You say it best, when you say nothing at all




Jonny Eriksson, mitt hjärta slår för dig ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: