perfectlies

- my life, your entertainment

It may hurt sometimes, but I don't care anymore.

Kategori: Allmänt

Hamnade i arboga till slut idag (måndag), träffade Lina och gick och la oss i en park. Myyys! Men efter ett tag fick vi sällskap av två random killar som kom och la sig vid oss, dom gick dock därifrån rätt snabbt. Sen kommer två små turkjävlar och vill spela fotboll med oss, och då säger jag, trevlig som jag är att nej vi vill inte. Men dom fortsätter tjata och ena ungjäveln kastar sin jävla boll i huvudet på mig varav jag lackar ur och säger till dom att dom ska sticka därifrån. Behövde bara resa mig upp så blev ungjävlarna rädda och sprang iväg, dock börja dom dryga igen så fort jag la mig ner och då skulle dom tydligen ringa polisen på oss också. Bara för att vi "bråkade och ville slåss". Hade gärna smällt till båda idioterna men hade kanske inte slutat så bra. Sluta med att vi bara gick därifrån för vi orka inte med dom. Gick vidare till nästa "park" och la oss där.
Fick snabbt sällskap av ett fyllo som började berätta om hela sitt liv, väärt. Sen ser vi dom två "random killarna" (som faktiskt hette Emil och Christian, eller hur man nu stavar) komma ut från kinarestaurangen och gå mot oss, och tror att både jag och Lina tänkte "YES! Nu kommer dom och säger till oss att följa med dom så slipper vi fyllot". Men neeejdå, Emil ställer sig och pratar med "arbogas president" och bjuder honom på sprit, medan Christian lägger sig bredvid mig och Lina och pratar med oss. Riktigt trevliga killar i alla fall haha, lite småskumma och så men vem är inte? Sen satt vi där och prata med dom jag vet inte hur länge, men läääänge i alla fall. Sen drog dom och då drog vi också vidare för att slippa vara kvar med fyllot.
Gick till ica och köpte dricka och chips, sen hamande vi i nästa park och var kvar där ett tag med några fina flickor, sen gick vi runt lite och hamnade på en gräsmatta igen där vi väntade på skjuts. Fick skjuts till götlunda av en snäll kompis så att jag slapp tjata på föräldrarna så det blev bra haha.

Fick träffa min älskade Niklas i götlunda ett tag, var på våran gamla skola och kollade hur mycket dom gjort om sen vi gick där och läste gamla "kärlekslistor" skrivna av mig i "svampen" på skolan! (Ni som gått där fattar i alla fall haha). Pratade om allt och ingenting sen var han tvungen att gå hem. Så gick och träffade tre taggade killar som skulle iväg på Peace&Love! John, Kalle och Nicke. Sjukt kul att träffa John för det var så jävla längesen. Men såklart kul att träffa dom andra också! ;) Sen gled dom iväg och då var det dags för mig att ta mig hem och göra ingenting resten av kvällen, somnade ett tag men vaknade nyss och är hur pigg som helst, dääärför blev det en ganska lång uppdatering även om jag inte orkar egentligen!

Men får tacka alla för en förjävla bra dag, speciellt Lina och Niklas ♥ Höjde mitt humör somfan då jag var jävligt arg hela kvällen igår och hela morgonen idag så det behövdes!






Jag är inte någon speciell, jag är mig själv med alla synliga fel.
Jag kommer aldrig låtsas vara något jag inte är, this is me. This is real.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: