perfectlies

- my life, your entertainment

You see I had a lot of crooks tryna steal my heart

Kategori: Allmänt

Vet inte vad jag ska skriva egentligen, ingen blogglust what so ever. Men något ska jag väl komma på. Midsommar kan jag säga att det var rätt bra, hade kunnat vara betydligt värre. Lördag-söndag har jag spenderat med domme i hans säng, sovit fan hur mycket som helst. Sen hem, sämst humör direkt men that's life. Tänkte seriöst gå in till götlunda bara för att träffa någon normal människa, men lika bra att låta bli när humöret inte är på topp. Bara sex km dit så hade fan kunnat göra det, ångrar mig nu ärligt talat. Menmen, blev i alla fall på lite bättre humör när jag såg att syster hade köpt högtalare så det gick att lyssna på musik i alla fall, lite mer värt att vara hemma då.

Imorgon ska jag i alla fall ta mig in till arboga på något jävla sätt och träffa en fin Lina ♥. Ingen aning om jag har skjuts ens men det får lösa sig på något sätt. Behöver träffa någon och bara prata ut om allt och ingenting. Blir awesome! Bara att hoppas att huvudvärken och allt släppt tills imorgon :)


You want me to come over
I got an excuse
Might be holding your hand
But I'm holding it loose
Go to talk then we choke
It's like our necks in a noose
Avoid the obvious
We should be facing the truth

Kommentarer


Kommentera inlägget här: