perfectlies

- my life, your entertainment

Ingenting ont som inte för någonting gott med sig

Kategori: Allmänt

Kan inte tänka mig att det gått ÖVER TVÅ ÅR! Fyfasiken vad tiden går fort. Och tro mig jag är lika förvånad som er att tiden gått så himla snabbt sen en viss person kom in och vände mitt liv totalt upp och ner, orsakade total kaos och samtidigt lugn, förändrade mig till raka motsatsen av vad jag varit tidigare! Tänk att det är två år och fem dagar sedan som jag satt här hemma och började skriva med en person som fick mig att tänka "Jävlar, det här känns riktigt bra". Tänk att det är över två år sedan mitt liv förändrades såpass mycket som det gjorde.

Jag har gjort så himla mycket val under dom här två åren, både bra och dåliga, och jag är så himla tacksam för alla dåliga val jag har gjort under den här tiden, alla gånger jag gjort tvärtemot vad jag borde ha gjort, för det är exakt det som har lett mig till vart jag är idag, och med vem jag är med idag. Jag trodde ändå aldrig att jag skulle hamna där jag är idag. Tänk dom gångerna jag har stått mitt emot denna person, då jag suttit och pratat med honom på någon fest, dom gångerna jag bara gått förbi och tänkt; "jaha, det där är han". Som jag vet vem det är, men inget mer än så. Tänk om jag då skulle veta att jag sedan efter bara några veckor skulle vara tillsammans med den personen? Damn boy!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: