perfectlies

- my life, your entertainment

du har ditt eget facit för rätt och för fel

Kategori: Allmänt

Bad update. Har haft en skön helg, ingen tid att blogga under helgerna längre :) Fredag var det fest först hos Domme ett tag, sen vidare till Andreas, aschill kväll trots ett stort missförstånd. Lördag drog jag upp på stan med Jonna, men hon drog tidigt, så då drog jag vidare med lite kompisar, blev en bra kväll till slut! Sen söndag vaknade jag hemma hos Domme av att hans kompisar ringde på dörren som galningar, kom in med öl och vin och tjata om att dom ville supa, hahah! Var först otaggad, sen astaggad, sen otaggad igen, haha så jävla konstig dag. Sluta med att dom tre var fulla, sen däcka dom en efter en i princip ;)




Tidsfördriv:

Röker du? då och då

Dricker du? ja

Snusar du? nej

Skolkar du? kan hända, ja

Gör du frukosten själv? alltså, när jag väl äter frukost, så brukar jag inte hinna så då fixar pappa!

Har du suttit i rätten? inte än!

När hade du sex senast? igår kanske det var :d

Har du haft oralsex? ja

Hur många har du hånglat med den här månaden? Lisa och Domme, hahaha!

Har du slagit ner någon? njaej, slog till en tjej som var packad så att hon ramla? räknas inte direkt

Har du pussat någon av samma kön? ohja

Har du varit på strippklubb? hahah nej ;)

Vad gör du när du blöder näsblod? gnäller lite, sen ah okej, papper, sen är det fixat liksom

När grät du senast? haha fredags (a) fast bara lite tårar i ögonen så fuck that!

Vem kan du prata om allt med? Niklas, Lina, Jonna!

Vem kysste du senast? Domme ♥

Vem kramade du senast? Domme ♥

Vad är din högsta önskan just nu? Jag vet faktiskt inte.

Vad heter din hårspray som du använder? Orkar inte kollaaa, grön flaska i alla fall

Vem gillar du? Gillar? Som kompis, många :)

Vilken färg har du på tröjan du har på dig? grå och lila

Har du string på dig just nu? nej

Känner du någon som heter Niklas? best friend ♥

Har du bärbar data? ingen egen eftersom min är trasig, men syrran har två som tur är!

Är du blyg? ohnej :) inte nu längre!

Vad tänker du på just nu? helgen!

Hur många har du kysst? för det håller man juh koll på ? :)

Hur många har du haft sex med? Privat dock ;) fråga privat om det nu är så jävla viktigt att veta!

Vad ska du göra idag? träffa Liina och äta kiina! ♥ (nu var jag rolig)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: