perfectlies

- my life, your entertainment

I'm leaving home

Kategori: Allmänt

Humöret kan verkligen gå upp och ner som en berg och dal bana :) Lackade ur rätt rejält om en grej förut, som jag egentligen inte vill skriva om ens. Men hade personen i fråga varit i närheten hade det blivit kaos! Sen höjdes humöret bra mycket när jag äntligen lyckades övertala mina föräldrar om att jag skulle få skicka in en intresseanmälan på en lägenhet. Så har jag en jäääävla tur är jag ägare till en lägenhet tills i höst. Så humöret höjdes direkt, sen får vi se hur det går! Ihihi !

Hoppas verkligen att allt löser sig nu och allt blir som det är tänkt! Flytt hemifrån, nära till skolan, nära till underbara människor, åh! Nej bara att hålla tummarna och vänta på svar, ihihi! Så håll tummarna för mig nu folk! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: