perfectlies

- my life, your entertainment

it's complicated

Kategori: Allmänt

Bränt ryggen, check!
Solat och badat i högsjön halva dagen med Liina, pratade om mycket som vanligt. Gjorde ett val som jag aldrig skulle klarat av själv då jag höll på att börja gråta när jag bara tänkte på det när jag var själv. Så det är bra att det där lilla mongot finns! Sen hem och halvsova framför tvn och snart glider jag till götlunda ett tag. Sen försöka sova i normal tid haha! Upp imorgon och först ut till hjälmare docka och äta jordgubbar eller fika, sen är det västerås som gäller resten av dagen! Känns som att jag har allt inplanerat just den här helgen, vilket på ett sätt är dåligt. Inte en ledig stund någon gång hahah! Men man ska inte glömma sina vänner och det kan dom fan inte säga att jag gjort den här veckan ;)

Men skriver kanske senare, hööörs!



Missu.

Kommentarer

  • Eva säger:

    Det är bra Johanna, man ska inte glömma sina kompisar, de är guld värda om man sköter det rätt, dom finns alltid kvar , precis som mor och far dom finns också jämnt kvar, du vet dom blir man inte av med så lätt fast man kanske önskar det ibland, men innerst inne är dom bäst.

    Kram från andra sidan kullen

    2011-06-30 | 08:41:23

Kommentera inlägget här: