perfectlies

- my life, your entertainment

I don't wanna fall back asleep

Kategori: Allmänt

Värd natt. Somnade runt sex imorse, har drömt helt jävla störda drömmar hela jävla natten. Vaknat med panik i hela kroppen flera gånger under natten. Kämpat med att inte somna om men till slut gjort det igen, och sen vaknat med samma panik i kroppen igen. Fyfan, hemsk jävla natt. Till slut vaknade jag vid elva av att jag skakade och var så jävla rädd inombords att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Fyfan för drömmar. Somnade trots det om och sov i en timme till, men inga drömmar då som tur är.

Fyfan, inte varit med om något liknande sen jag var riktigt liten och sprang in till mamma så fort jag drömde något hemskt. Haha, går inte ens att beskriva känslan när jag vaknade upp..

Menmen, ska ta mig in i duschen och sen fixa mig i alla fall lite, för vid fyra ska jag vara i arboga och träffa Jonna igen :) hörshej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: