perfectlies

- my life, your entertainment

.

Kategori: Allmänt

Kommer inte att skriva om vad som hände igårkväll, tycker inte att det är något som ska komma ut, eftersom det är egentligen inte borde ha hänt. Men jag vill tacka för alla fina sms, all hjälp jag/vi fick igår, och alla som har hört hur det är med mig och även dom som frågat hur det är med Domme.
Tack för allting, och förlåt för att jag alltid väljer de val som är fel.
Mitt fel, mitt misstag. Förlåt till alla inblandade, speciellt Domme
Kommer inte att skriva om vad som hände igårkväll, tycker inte att det är något som ska komma ut, eftersom det är egentligen inte borde ha hänt. Men jag vill tacka för alla fina sms, all hjälp jag/vi fick igår, och alla som har hört hur det är med mig och även dom som frågat hur det är med Domme.
Tack för allting, och förlåt för att jag alltid väljer de val som är fel.
Mitt fel, mitt misstag. Förlåt till alla inblandade, speciellt Domme ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: