perfectlies

- my life, your entertainment

Du lever bara en gång!

Kategori: Allmänt



Sjuk fortfarande, men hade ändå en bra dag i arboga med Lina, träffade Andre ett tag idag också, sen drog jag och Andre hem till Domme ett litet tag innan jag dissa och skulle hem. Trots att jag är sjukt sliten så blev det en bra dag ändå :) Fick lite panik på vägen från Domme men det löööste sig! Haha :)





Du finns i mitt liv till en viss del, men du är aldrig så nära som du tidigare har varit. Varje dag önskar jag att allting kunde vara som det var förut, när vi var så nära vänner, jag vill ta emot dina råd och lyssna på dina åsikter, jag vill att du ska besvara alla mina frågor med glädjen som alltid fanns förut. Jag saknar dig. Att veta att du är så nära men ändå så långt bort känns så sjukt. Att veta att jag inte "får" prata med dig på grund av en tjej, det är så fel. Du är fortfarande en av dom få jag skulle offra livet för, efter allt du har gett mig. Vad det än är du ber mig om, skulle jag ställa upp men det skulle aldrig vara i närheten av hur mycket du har gjort för mig. Även fast vi är långt ifrån vänner, så betyder du mer än vad du någonsin kommer att kunna förstå. Ingenting kommer någonsin ändra de faktum att du är the reason.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: