perfectlies

- my life, your entertainment

DANZA KUDURO

Kategori: Allmänt

Tagg listan är igång på maxvolym, klackarna är snart på och humöret är på topp!

Först drygaste solavslutningen med klassen, bara massa snack, sen upp till kyrkan för att kolla på studenterna. Såg en himla fin pöjk som tyvärr hann dra innan jag hann hälsa ♥ Seeen gratta fina studenterna Tobbe och Markus, helt sjukt hur grabbarna kan uppskatta kram och varsin blomma så mycket! :D Haha bra humör blev jag på i alla fall ;)! Sen kommer en skrikande Nick på flaket och skriker "Johanna har bara två år kvaaar" och pekar rakt på mig, ah tack för påminnelsen mannen! Sen sitta och snacka med den grabben ett tag, bra skön full kille! Sen hem och nu är det bara att tagga om tills ikväll! Firar in sommarlovet med underbaraste folket, får äntligen träffa min pöjk igen också ♥

Men nu kan jag inte sitta stilla längre, pusshej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: