perfectlies

- my life, your entertainment

You're the reason why I'm thinking

Kategori: Allmänt

Har ni också tänkt så ett x antal gånger? Att precis allt har ett slut. Jo visst, skolan har ett slut, relationer också, och så livet såklart. Vi alla vet att vi ska dö en dag, för så ser livets gång ut. Men vi kanske inte visste att vår bästa vän skulle bli som en främling till oss, eller att killen eller tjejen vi trodde var den rätta skulle försvinna. Och det mina kära, det gör oss jävligt bittra, allihopa. Det är därför som vi använder oss av en sådan hemskt osann mening, "ingenting varar för evigt".

Tänk er hur dom lyckliga paren där ute borde känna sig då andra är så negativa om relationer, men främst om kärlek. För det finns faktiskt väldigt många som är med personen dom vill vara med och är nå hemskt lyckliga tillsammans och så kommer allt bittert folk och förstör stämningen. Men saken är den, att kärlek existerar, vare sig den tar slut snabbt eller aldrig gör det. Och jag vet att det finns väldigt många som hatar och har hatat ordet kärlek just för att något vi aldrig trodde skulle hända, hände. Jag var också där för et tag sedan och tro mig, jag hatade det så mycket att jag inte tålde att höra ordet. Jag hatade allt som handlade om kärlek och jag hatade alla som sa att dom älskade mig. För jag trodde inte på varken ordet eller känslan.
Men varför håller det för alltid för vissa men inte för andra? Svaret på denna fråga är väldigt enkel: För att dessa "andra" inte var med rätt person.

Härmed ska jag aldrig vräka ur mig något som att "ingenting varar för evigt",
för vissa saker gör faktiskt det!



Anledningen til detta inlägg så tidigt på morgonen är en vaken natt läsandes av en massa bloggar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: