perfectlies

- my life, your entertainment

Vi vet inte vart vi ska men vi vet att vi ska komma dit

Kategori: Allmänt

tidsfördriv

KÄRLEK

är du kär? -  mer än någonsin
i vem isåfall? - Jonny Eriksson
har du sagt "jag älskar dig" utan att mena det? - ja, tyvärr
är du rädd för kärleken? - hm ja, på något sätt är jag väl det då jag är rädd för att bli sårad

BADGIRL/BADBOY
har du rökt? - ja
Snusat? - ja
Rökt vattenpipa? - yes
har du varit full vid fel tidpunkt? - haha aao
Däckat? - yes
tycker du att det är coolt att supa? - nä, tycker det e så larvigt att skryta om det. Jag dricker ibland, men verkligen inte ofta eller mycket.

Kysst en främling? - nja
Fått ett sugmärke? - yes
Gjort ett sugmärke? - yes
Kysst en tjej? - bara pussat
Sagt nej till sex? - yes

har du haft sex med mer än 20 Personer - nej
har du haft camsex? - nej
har du spelat klädpoker? – ja

Gråtit inför mer än 10 personer? - ja
Smygit ut? - ja
Haft kvar känslor från ett tidigare förhållande? - ja, men inte längre
Sovit bredvid någon av samma kön? - ja
Sovit brevid någon av motsatt kön? - ja
Lekt med någons känslor? - ja, dumt men sant
Älskat någon så du skulle kunna göra vad som helst för den? - gör det just nu, så ja
Gråtit dig till sömns? - ja
Gråtit framför någon du älskar? - ja
Vaknat av att du gråter? - ja
Skrikit ord som hora och slampa till någon - ja
Mått bättre eller sämre av alkohol? - både och
Slagit någon på skoj? - ohja
Blivit slagen på skoj? - yes
Varit på sol semester? - aao
Badat i havet? - jaa
Har haft snöbollskrig? - ofc
Inte sovit på en hel natt? - för många gånger
Varit på sjukhuset? - yes
Sovit i över 12 timmar? - det jag gör bäst
Sett en film mer än 10 ggr? - ja
Velat dö? - händer
Fått ett IG? - för många
Varit ute en hel natt - yes
Svikit en vän - aao
Visat röven för för en kompis farmor och fafar? - haha nej

UTSEENDE
hur lång är du? -  1,69
ögonfärg? - blå
hårfärg? - brun
stil? - vet inte, ingen speciell?
är du nöjd med ditt utseende? - helt okej
är du mogen?- Beror på situation. Kan vara världens mest omogna, men har mina mogna stunder ;)

FRITID
du har varit på läger? - nä de tror jag inte?
du skriver låtar/dikter? - låtar, nej. dikter, ja
du kör handboll/basket?  - nej
du kör fotboll/innebandy? -  nej
du är ofta med kompisar? - nja

DU TYCKER OM ATT

Kramas? älskar!
Kyssas? om det är med rätt person
Prata? ohja
Sova? älskar det, men hatar att jag har så svårt att somna
Gå upp tidigt? ne, inte min grej
Lyssna på musik?  Hela dagen, varje dag!
Lyssna på musik i headset? älskar't, typ alltid när jag är ute, iaf när jag är ensam.
Vara på stan? - om jag har pengar, ja
Vara ensam? ibland är det skönt, men oftast suger det
Att vara kär? Ja
Vara i skolan? kul att träffa folk, annars nej.
Vara hemma? bor mitt ute i ingenstans och inga vänner i närheten, så nja..
Shoppa? så länge jag har pengar är det underbart
Kolla på film? jaa

Kommentarer

  • Jonny säger:

    Hahaha, Badgirl ;)

    2011-01-31 | 00:44:21

Kommentera inlägget här: